dinsdag 31 juli 2012

Trend: Printed Canvas Bag


Tumblr_m04cpfig9j1r9hz10o1_500_large

Op mijn vakantie in Berlijn zag ik onwijs veel mensen lopen met dit soort canvas tasjes. Gewoon simpele katoenen tasjes met een grappige print erop gedrukt. Super handig omdat ze een perfect formaat hebben, en veel beter voor het milieu omdat je hem vaker kan gebruiken dan plastic tasjes. En zeg nou zelf, dit soort tasjes zijn veel leuker dan al die plastic tassen, toch? Voor jullie heb ik er een paar opgezocht:
1.2.
3.4.




1. Urban Outfitters, 10,00euro.
2. Urban Outfitters, 50,00euro.
3. Topshop, 12,80euro (10,00pond).
4. Topshop, 12,80euro (10,00pond).

Tip: bij Topshop hebben ze nog onwijs veel andere leuke shoppers!



2 opmerkingen:

  1. Ik hou d'r van. Die met dat hondje is leuk, maar ook gelijk de duurste :-S

    Xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die vond ik inderdaad ookal zo leuk... Hopen dat hij over een tijdje in de sale is met een lekkere korting!

      Verwijderen