donderdag 2 augustus 2012

Review | Lush Tea Tree Water

4218694736_01907e50d5_o_large


Soms kom je van die producten tegen die je wil omarmen en nooit meer los wil laten, en dit precies heb ik ook bij deze toner van Lush. Eerst maar eens kijken hoe Lush deze toner omschrijft:

Ontgift een vettige huid met tea tree, grapefruit en jeneverbes en brengt deze weer in balans. Krijg weer controle over je ongehoorzame porien! Een bestseller voor een normale tot vettige huid. Gebruik een wattenschijfje om restjes make-up reiniger te verwijderen en om je huid te verfrissen.

Om te beginnen gebruik ik geen wattenschijfje als ik de tea tree water gebruik, ik spray gewoon een paar spraytjes over mijndit doe ik simpel weg omdat ik het lekker verfrissend vind om de toner gewoon over mijn gezicht te sprayen. Ik heb een vrij vette huid, vooral mijn T-zone (voorhoofd, neus en kin) zijn altijd best vettig en ook heb ik altijd wel redelijk wat puistjes. Maar sinds ik deze toner gebruik zie ik echt dat ik minder puistjes krijg. Lush heeft er dus inderdaad gelijk in dat je hiermee weer controle krijgt over ongehoorzame porien. De toner helpt alleen niet tegen mijn vette huid, maar daar zit ik niet echt mee aangezien ik dit ook niet had verwacht van de toner.
Overall ben ik dus heel erg tevreden met deze toner en ik raad deze ook zeker aan!
Wat is jouw favoriete Lush Product?

1 opmerking:

  1. HI meid

    Ik heb nog nooit van dit merk gehoord..
    Mooi zo dat het werkt!
    Check mijn nieuwste blogpost en laat een reactie achter,.

    BYe

    BeantwoordenVerwijderen