vrijdag 7 september 2012

Long time, no talk...

7790356170_a961b29d4d_z_large
 
So... I haven't speak to you in like forever. School is weer begonnen, en aangezien leraren van mijn school het blijkbaar leuk vinden om de leerlingen te teisteren met bergen huiswerk is het bloggen er een beetje bij ingeschoten de laatste tijd. Maar ik ben van plan om weer te gaan beginnen met bloggen. Dus kom binnenkort terug voor meer blogposts!
 
What happened in the meantime?

Hebben jullie het nieuwste liedje van Taylor Swift gehoord? Ik luister er echt non-stop naar, wat een geweldig nummer. En heb ik ein-de-lijk the Hungergames gekeken nadat iedereen er alleen maar leuke reviews over gaf. Wauw, ik hou van die film... Ook zit ik dan ondertussen in de derde van het vwo, which means dat ik aan het einde van dit jaar een profiel moet gaan kiezen. Wat mij toch redelijk wat stress opleverd aangezien ik een profiel wil waar ik wiskunde B voor nodig heb en ik toch behoorlijk bang ben dat ik de cursus hiervoor (ja mijn school wil dat ik hier een cursus voor volg, echt een geweldig goed idee -.- ) niet haal of ik uiteindelijk geen 6,5 eindgemiddelde kom te staan waardoor ik dus een ander profiel moet kiezen. Het enigste leuke hieraan naar mijn idee is dat ik eindelijk de vakken kan laten vallen waar ik toch niets aan heb en dat zijn er voor mij nogal wat (godsdienst, aardrijkskunde, economie, maatschappijleer...)
 
En nu ik er zo over nadenk, ik kan jullie wel mooi beloven om meer blogposts te gaan plaatsen maar eigenlijk heb ik geen idee waarover. Dus als je leuke ideeën hebt: ga los in de comments hieronder.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten