maandag 16 juli 2012

Review | Lush Vanilla Dee-lite




Lush... Zeker weten een van mijn favoriete winkels. De producten ruiken heerlijk, zien er prachtig uit en zijn gemaakt met aandacht voor het milieu. Deze body lotion is een van de lush producten die ik een tijdje geleden voor mijn verjaardag kreeg en ik ben er ongelofelijk blij mee.

Wat zegt Lush over deze body lotion?
Lush omschrijft de geur van de body lotion als vanilla en een klein beetje kiwi en jasmijn. Hij zou wat lichter aanvoelen dan andere body lotions en daarom ook sneller intrekken.

Mijn mening over de Vanilla Dee-lite.
Ik vind de geur van de body lotion echt heerlijk, zowel voor de zomer als in de winter zit je hier altijd goed mee. Ik heb het idee dat ik er ook wat kokosnoot in ruik. De body lotion trekt inderdaad snel in maar de geur blijft alsnog de rest van de dag om je heen hangen. Hij hydrateert goed maar niet zo goed als een body butter zou doen. Ik raad deze body lotion zeker aan!


Lush Vanilla Dee-lite kost 18,95 euro voor 250 ml, maar hier doe je zeker lang mee omdat de body lotion erg goed uit te smeren is.


Zijn jullie ook zo gek op Lush?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten